Dzień Ojca

/
0 Comments

Lubię ten Dzień. Naprawdę. Fajne to Święto, tym fajniejsze, jak się ma je z kim celebrować. Ja szczęśliwie mam. Zastanawia mnie w zasadzie dlaczego jakoś mniej hucznie się je obchodzi aniżeli Dzień Matki.. Też macie takie wrażenie? A przecież, jak to kiedyś jakiś rezolutny dzieciak w radio powiedział:  tata to taka mama, tylko, że tata :) 

Jak obserwuję to wszystko z boku widzę, że bycie tatą nie jest łatwe.Szczególnie w tych pierwszych latach, kiedy dla Dziecka Świat bardzo często kończy się na przepełnionych mlekiem piersiach :) A przecież tata też kocha, też chce spędzać czas ze swoim Maleństwem i być jego ostoją w chwili smutku. Niestety w tym zakresie Tatowie mają niewdzięczną rolę. Muszą często „zabiegać” o względy Szkraba, by Ten „wybrał” przytulenie się do szanownego taty zamiast mamy. Tym bardziej widzę jaki trud Tatowie muszą wkładać w budowanie relacji z Dzieckiem. Odnoszę wrażenie, że Dziecko do mamy jest przywiązane „z urzędu” natomiast Tata się czasami musi nieźle nagimnastykować, żeby choć buziaka skraść. No tak jest.

"Tata to taka mama, tylko, że tata"
Mój prywatny Tata posiadł tę nadzwyczajną umiejętność. Sprawił, że zawsze lubiłam spędzać z Nim czas. Kochałam budować z klocków Lego i siadać przy Jego desce kreślarskiej. Dobrze wiem, jak włos się Tacie na ręce jeżył na dźwięk tytuł mojej ukochanej (do dziś nie mam bladego pojęcia dlaczego) bajki „Przygody Nieumiałka i jego przyjaciół” (M. Nosow). Jednak czytał mi co wieczór, choćby kilka stron. To dzięki Tacie jeżdżę na rowerze i dzierżę Pink Floyd :) 

W tym miejscu pokuszę się znowu o małą prywatę (ale co tam, w końcu mój blog, nie?) i razem z Siostrą Kochaną moją złożę życzenia. Najlepsze Dnio-Ojcowe życzenia na Świecie z podziękowaniem za wszystkie spacery, wrotki, ciekawostki naukowe, które często opowiada (Młoda mówi, że często w szkole się Jej przydają) i najlepsze we Wszechświecie kanapki ze wszystkim, pakowane na wycieczki! 
DZIĘ - KU - JE - MY! 💖

Jest jeszcze jeden SUPERTATA, który zasługuje dziś na życzenia. Mianowicie Ślubny Mój Kochany. Ślubny jest cudownym Ojcem. Kocha Dziecia na zabój. Opiekuje się nim wspaniale, opowiada o otaczającym Świecie… nosi, kiedy ząbki doskwierają, asystuje przy kąpieli co wieczór, karmi i przewija..eh. Taki tata to SKARB! Dzieć ma dużo szczęścia mając taki wzór do naśladowania. Chciałabym, żeby w przyszłości został takim Człowiekiem, jakim jest Jego TATA - dobrym.

Szczęście mam i ja, bo Ślubny jest nieocenionym oparciem każdego dnia… Dziś świętujemy też piątą rocznicę ślubu, więc tym bardziej jest okazja, żeby podziękować :*


Wszystkim TATOM życzę jak najlepiej. Wiem, że każdy z Was jest SUPER dla swojego Dziecka. 


You may also like

Brak komentarzy: